Dla Pacjenta

Komfort pobytu w szpitalu zapewniają cztery dwuosobowe pokoje z własnym węzłem sanitarnym, klimatyzacją, bezprzewodową łącznością internetową, dostępem do tv.

Nie ograniczamy godzin odwiedzin, zapewniamy naszym pacjentom pyszne posiłki, ciepłe i zimne napoje.  Staramy się stworzyć rodzinną atmosferę aby w warunkach komfortu i poczucia bezpieczeństwa wracali do zdrowia.

Przed zabiegiem W naszym oddziale jest niezbędna wizyta u lekarza specjalisty z dziedziny, z której chcą się państwo operować. Lekarz szczegółowo zapozna państwa z całą procedurą leczenia, przebiegiem zabiegu, okresem rekonwalescencji oraz możliwymi powikłaniami związanymi z zabiegiem. Lekarze operujący W naszym oddziale przyjmują w Poradni Specjalistycznej na I piętrze.  Na wizytę można umówić się telefonicznie od poniedziałku do piątku od godziny 8:oo – 18:oo pod numerem telefonu 62 720 55 55.

Przed zabiegiem należy wykonać komplet badań laboratoryjnych: grupa krwi, morfologia, poziom cukru, APTT, wskaźnik protrombinowy, poziom elektrolitów, badanie ogólne moczu oraz badanie EKG. Zakres badań może ulec znacznemu poszerzeniu w przypadku, gdy operacji wymaga osoba obciążona chorobami współistniejącymi.

Pacjenci zgłaszający się do nas na zabieg operacyjny objęci są profesjonalną wysoko wykwalifikowaną opieką anestezjologiczną. Przed zabiegiem odbywa się rozmowa z lekarzem anestezjologiem, podczas której zostają wyjaśnione państwa wątpliwość związane ze znieczuleniem, bólem pooperacyjnym.

Przed przyjęciem do szpitala należy:

– wypełnić dokumenty które można pobrać ze strony, jeżeli nie dostaliśmy ich podczas wizyty u lekarza

– wyniki badań (tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny, zdjęcia rentgenowskie, USG, badania endoskopowe, wyniki badań laboratoryjnych krwii/moczu i innych wymaganych przez lekarza prowadzącego).

– poprzednie wypisy ze szpitala

– kule jeżeli jest to zabieg W obrębie kończyn dolnych

– NIP pracodawcy lub swój, jeżeli prowadzona jest własna działalność gospodarcza.

– leki przyjmowane na stałe np. insulina, leki nasercowe (koniecznie poinformuj lekarza i pielęgniarkę jakie leki przyjmujesz),

– obuwie zmienne

– szlafrok, bieliznę piżamę lub luźne, wygodne ubranie,

– ręczniki,

– przybory toaletowe – mydło, gąbka, pasta i szczoteczka do zębów, krem/balsam do ciała, dezodorant, przybory do golenia,

– okulary, soczewki kontaktowe, aparat słuchowy, protezy,

Brak badań laboratoryjnych może być powodem przesunięcia zabiegu operacyjnego

Uwaga!!! Jeśli przed zabiegiem operacyjnym Wystąpią dreszcze, ból gardła, kaszel, gorączka lub inne oznaki choroby należy skontaktować się z lekarzem bądź oddziałem szpitalnym pod numerem telefonu 62 720 55 55.

W domu prosimy pozostawić

– biżuterię i inne kosztowności,

– karty kredytowe

W dzień zabiegu nie pijemy i nie jemy 6 godzin przed planowaną operacją .  Zgłaszamy się na 2 godziny przed operacją.

W dniu wypisu

– Po zabiegu konieczny jest transport samochodem do domu.

– Przez 24 godziny po znieczuleniu nie można prowadzić pojazdów, obsługiwać urządzeń mechanicznych, podejmować ważnych życiowo decyzji.

– W razie wystąpienia jakichkolwiek niepokojących objawów po zabiegu należy natychmiast zatelefonować pod wskazany numer lub do szpitala.

DO POBRANIA:

UMOWA ORT-MEDICA